Vanliga frågor och svar
Betalning
-
Den 1 januari 2020 blir samtliga besiktningsstationer kontantfria.
-
Varför låser sig webbsidan när jag ska betala via Klarna?
-
Vad händer med min förbetalning om jag inte kommer på min bokade tid eller avbokar för sent?
-
Jag har inte fått min faktura från Klarna. Vad gör jag?
-
Vad händer med en förbetalning om bilen byter ägare?
-
Jag har förbetalt min besiktning av misstag eftersom jag är fakturakund.
-
Jag har bokat och förbetalt min besiktning men när jag valde betalningsalternativ så uppstod ett fel. Hur vet jag att betalningen gick igenom?
-
Jag har förbetalt och vill få en faktura där moms framgår?
-
Varför får jag ett felmeddelande på mitt postnummer när jag ska betala via Klarna?
-
Jag vill bli fakturakund. Hur gör jag?
-
Hur kontaktar jag Klarna?